20100902

pikapostausssss

Oikeesti!!!! Nyt en kohta enää kestä... XDDDD

Oon nyt lähiaikoina ollut tunkemassa esim. Sokerikippoa, paistinpannua, mehukattia ja jäätelöä jääkaappiin, jonka jälkeen olin laittamassa leipää pakkaseen ja äsken meinasin laittaa täyden hillopurkin astianpesukoneeseen....... WHATTTTTAAAA? oon niin ajatuksissani koko aika, että kohta löydän pääni mikrosta samalla, kun mun muu vartalo istuu olkkarin sohvalla.

ehkä mun kannattais taas alkaa ajattelemaan ja keskittyä siihen mitä teen. Mites ois?

TOKI

2 kommenttia:

  1. hohoho tieks mä oon ollu ihan samallainen viimeaikoina, argh :::DD
    siivosin eilen mun huoneen et löytäsin yhen tärkeen lappusen, joo okei löysin sen mut hukkasin samalla kaks muuta tänne... huah :D

    VastaaPoista
  2. haha XDDDD tää on vaan just sitä, kun on liian paljon tekemistä ja sitte ajattelee kaikkee ihan hihhulihei ja ei tajua yhtään mitä on tekemässä. XDDDDD ei vaaaaan osaa <:--D

    VastaaPoista

Ask me anything, or just leave a comment about your opinion. Thank you!