20100907

[Nothing Special]

Yo!

Selailin tänään taas Men's eggejä (koska yritin välttää viimeiseen mieheen YO-kokeeseen lukemista....) ja voin sanoa, että mä __vihdoin tajusin japanilaisten miesten hiustenlaittosalaisuuden! : D oon jo pitkään miettinyt, että miten ihmeessä ne saa niistä hiukset laitettua kiharalle sillai, et ne on luontevan näköiset, mutta ne kiharat pysyy kuitenkin päässä... NOHHH i can tell you - suihkun jälkeen laita vahaa hiuksiin sillai aika kunnolla ja sitten vasta föönää ja harjaa ! :---D huom! ei siis ihan vettä tippuviin hiuksiin vaan sillai semikuiviin aka kosteisiin! kokeilin sitä ja LALALLALA olen tyytyväinen kiharoihin, jotka minulla on atm päässäni :--)) ne on just semmoset kun niiden pitäisikin olla! XD haha.

ps. skannasin pari kuvaa, koska halusin näyttää, että millaisia hiusmalleja/-tyylejä ajattelin piakkoin kokeilla :



pps. my favorite men's egg's models (okei kaksi niistä lemppareista XD ) : Hiroki Okada & Yukihide Sawamoto = omnomnom. And yes, I know about Hiroki and his little moviessss~ :---D \o hyvä mies se on... jep.

ppps. this was my look today!
koeajoin ton harmaan uuden paidan !




and me likes that jacket. ignooratkaa hiukset! en todellakaan jaksanut aamulla panostaa! :--D ei kouluun aina jaksa.... :--(

huomenna paljastan yhden kauhean asian, jonka tänään tein ! ;---)))) ja..... taidan tässä jossain vaiheessa tätä viikkoa liittyä myös naamakirjaan :--( vuoden fb-panna saa nyt ehkä loppua... oon jo tehnyt mielipiteeni selväksi? : D yeah? LOL

With Love,
TOKI

2 kommenttia:

  1. sua on sinne naamakirjaan kuule odotettukki! :D

    VastaaPoista
  2. XDDD haha.. joooo~ no minttu on siitä mulle about koko aika toitottanut, kuinka kätevä se on ja plaaaaa. <:-DDD en vaan haluais antaa periksi, mutta.... heh... täytyy vielä kattoa ;--D hehe

    VastaaPoista

Ask me anything, or just leave a comment about your opinion. Thank you!